Новини 09:19

ВВС видалила публікацію, через яку Порошенко подав позов до суду

Раніше Високий суд Англії визнав публікацію видання такою, що нанесла шкоду репутації президента України.

Британська компанія BBC видалила публікація про те, що президент Петро Порошенко заплатив щонайменше близько 400 тисяч доларів за зустріч з президентом США Дональдом Трампом. Про це повідомили в прес-службі BBC.

 

У BBC пояснили, що видалили статтю, щодо якої Порошенко подав позов, оскільки очікують рішення суду.

 

"Ми вирішили видалити статтю з нашого веб-сайту на час очікування результату", – йдеться у повідомленні.

 

Водночас у BBC наголосили, що "діяли в інтересах суспільства і будуть продовжувати захищати цю справу".

 

Зазначимо, що 9 лютого юрист компанії Atkins Thomson Solicitors Грехем Аткінс, який представляє інтереси Порошенка в позові проти ВВС, заявив, що Високий суд Англії визнав публікацію видання такою, що нанесла шкоду репутації президента України.

 

Як повідомлялося, 21 вересня 2018 року стало відомо, що президент України Петро Порошенко подав до суду на британську компанію BBC за наклеп.Зазначається, що приводом для позову стала публікація про те, що Порошенко заплатив щонайменше 300 тисяч фунтів (близько 400 тисяч доларів) за зустріч з президентом США Дональдом Трампом. Зокрема, представники українського президента відзначили, що дана інформація не відповідає дійсності і зачіпає його гідність.