Новини 15:24

Російські ЗМІ активно поширюють фейк бойовика Безсонова про УР-77 та великі втрати ЗСУ

Зокрема, спікер терористів заявив, що ЗСУ застосували в районі Докучаєвська установку розмінування УР-77, що нібито спричинило загибель трьох українських військових.

У вівторок, 16 липня, російські ЗМІ почали активно тиражувати фейк, який вчора в ході брифінгу вкинув спікер терористичної організації “ДНР” Данило Безсонов (“Гудвін”) щодо використання українськими військовими установки розмінування УР-77, яке нібито спричинило значні втрати у лавах Збройних сил України. Про це повідомляє прес-служба міжнародної розвідувальної спільноти InformNapalm.

 

Зокрема, Безсонов заявив, що нібито 11 липня в районі Докучаєвська (підконтрольна бойовикам територія) бійці 35-ї бригади ЗСУ спробували застосувати установку розмінування УР-77 і запустили інженерний снаряд по цивільних об’єктах. Також він повідомив, що невдалий пуск нібито призвів до загибелі 3 військовослужбовців ЗСУ, а ще 11 отримали поранення і опіки.

 

Водночас волонтери InformNapalm розібрали цей фейк на складові, вивчили зведення ООС про втрати за цей період, зв’язалися з морпіхами 35-ї бригади ЗСУ для перевірки даних, і аргументували, чому терорист Безсонов відверто збрехав.

 

Як російські ЗМІ тиражують фейк Безсонова

 

Сьогодні з самого ранку російські ЗМІ, починаючи від ТРК МО РФ "Звєзда" і закінчуючи інформаційними порталами та газетами почали розганяти фейк Безсонова.

 

 

Волонтери InformNapalm заявляють, що вкид бойовика-пропагандиста Безсонова має всі ознаки "незграбної інформаційно-психологічної операції, спрямованої на виправлення його власної помилки".

 

Так, повідомляється, що саме Безсонов у 23:35 8 липня поширював у своєму телеграм-каналі відео, яке на наступний день було використане як доказ російської військової агресії і порушення норм міжнародного гуманітарного права проти українських громадян та військових.

 

 

Нагадаємо, 9 липня на основі цього відео та дописів зі сторінки 24-ї бригади ЗСУ, міжнародна волонтерська спільнота InformNapalm опублікувала факт-чекінговий матеріал про те, як російські гібридні терористичні війська використовують станції розмінування УР-77 та УР-83П не за прямим призначенням, а нехтуючи життями мирних мешканців намагаються уразити будівлі та позиції українських військ.

 

Крім того, 11 липня в огляді у виданні Тиждень розвідники зазначили, що бойовики не просто застосували станцію УР-83П "Змій Горинич" безпосередньо з житлових вулиць населеного пункту Олександрівка, а ще й зафільмували це на відео та розмістили в інтернеті.

 

"Спочатку вони, напевно, вважали це непоганим пропагандистським прийомом для залякування, проте на практиці вийшло навпаки. Після публікації цих матеріалів, які вийшли на InformNapalm 5 мовами та отримали резонанс у ЗМІ, деякі бойовики злякалися наслідків і стали видаляти свої пропагандистські відео з каналів на YouTube. Але відео вже були збережені та злочин задокументований", - йдеться у повідомленні.

 

Волонтери припускають, що Безсонов, схоже, вирішив якось виправити свою провальну помилку, щоб "перебити в інформаційному просторі новини про УР-77 та УР-83П він не вигадав нічого розумнішого, ніж просто перебрехати і, відзеркалюючи конкретні факти та докази, зробити фейковий вкид".

 

Так, InformNapalm дослідив зведення з зони ООС за 11 липня і переконався, що втрат, про які заявив Безсонов, з боку українських військ не було.

 

"Упродовж доби 11 липня збройні формування Російської Федерації 24 рази порушили режим припинення вогню на Донбасі, у результаті чого 1 український військовослужбовець загинув, 2 отримали поранення", – йшлося у повідомленнях ЗМІ тих днів.

 

Також волонтери InformNapalm, коли побачили хвилю у російських ЗМІ з фейками від Безсонова вийшли на контакт з офіцером 35-ої окремої бригади морської піхоти. Він повідомив, що 11 липня взагалі пройшло у них спокійно, ніяких втрат в цей день не було.

 

"Всі ці факти вказують, що Данило Безсонов в черговий раз збрехав, а російські ЗМІ не перевіряючи підхопили та посилили цю брехню в сотні разів", - підсумовують розвідники.

 

Як повідомлялося, волонтери міжнародної розвідувальної спільноти InformNapalm встановили нові дані про участь російських військовослужбовців 234-го десантно-штурмового полку РФ в агресії проти України.

схожі новини