Новини 11:33

У Грузії звільнили гендиректора телеканалу, на якому обматюкали Путіна

Зазначається, що власником телеканалу знову став бізнесмен Кібар Халваші.

Генеральний директор грузинського телеканалу "Руставі-2" Ніка Гварамія був звільнений зі своєї посади. Про це йдеться на сайті телеканалу.

 

Зокрема, відразу ж після того власником телеканалу знову став бізнесмен Кібар Халваші. Замість Гварамії він призначив очільником телеканалу свого юриста Паату Салію.

 

Водночас Гварамія за кілька годин до звільнення зазначив, що у нього підписаний контракт з телеканалом до 31 грудня 2020 року.Свою чергою,пізніше він повідомив про політичні причини свого звільнення, наголосивши, що глава МЗС Росії Сєргєй Лавров і російський президент Владімір Путін вимагали" закрити телеканал.

 

"Цей контракт був укладений саме для того, щоб я не залежав ні від яких засновників, в тому числі ні від діючих, ні від нових", - підкреслив Гварамія.

 

"Якщо буде війна, ми будемо воювати", - додав він, прийшовши на брифінг в піджаку в камуфляжних кольорах.

 

 9 липня Державна дума Росії одноголосно ухвалила постанову "Про можливі додаткові економічні заходи у зв'язку з антиросійськими провокаціями в Грузії".Згодом Путін оголосив, що не став би вводити санкції проти Грузії "з поваги до грузинського народу". 

 

Нагадаємо, 8 липня телекомпанія "Руставі-2" призупинила мовлення через акцію протесту перед її офісом у зв'язку із нецензурною заявою Габунія на адресу Путіна в ефірі. Зокрема, у телекомпанії зазначили, що МВС Грузії не змогло забезпечити безпеку журналістів, адже учасники акції кидали різні предмети в будівлю телекомпанії і погрожували увірватися всередину. Водночас гендиректор телекомпанії Ніка Гварамія наголосив, що протести  - "це не спонтанна акція, а акція, організована владою". Своєю чергою, президент Грузії Саломе Зурабішвілі засудила нецензурну заяву ведучого до Путіна. Також МЗС Грузії назвало заяви провокацією, "спрямованою на поглиблення і без того складної ситуації в грузино-російських відносинах".

 

Згодом стало відомо,  що Габунія на два місяці відсторонили від роботи. Однак керівництво телеканалу вирішило не звільняти журналіста.

схожі новини