Економіка 2018-05-14 09:09 Олександр Приходько

Голова Lexus Europe Паскаль Руж: «Нашими пріоритетами є наповнити більшими емоціями бренд і далі розвивати екологічні технології»

15 березня у Львові відбулася важлива подія для бренда Lexus — відкриття оновленого автосалону «Лексус Львів» згідно з новою концепцією торгової марки. Новий дизайнерський задум Lexus щодо дилерських центрів — це сучасний стиль із яскравими акцентами в інтер’єрі та прогресивними технологічними рішеннями, що якнайкраще підкреслюють життя в стилі Lexus.

Україна посідає важливе місце в структурі ринку відомої марки, про що свідчить візит голови Lexus Europe Паскаля Ружа, який взяв участь в офіційній церемонії відкриття оновленого автосалону та розповів про найближчі плани бренда, ставлення до нових технологій, а також про необхідність постійного змагання за якість.

 

У яких напрямах розвивався бренд Lexus останнім часом? Що наразі є пріоритетним для нього у світі загалом і в Європі зокрема?


— Якщо порівняти Lexus із набагато старішими конкурентами, це все ще доволі молодий бренд, якому лише 30 років. Почавши його розвивати, ми вклали багато чітких пріоритетів, зокрема щодо створення дуже надійних автомобілів із неперевершеною якістю, а також у наданні найкращого можливого досвіду користувачам. Це справді стало ДНК нашого бренда. Однак зараз ми додаємо значно більше емоцій. Робимо це так, як сказав наш президент Акіо Тойода у 2012-му: «Я хочу, щоб автомобіль і бренд Lexus були надзвичайно вражаючими». Саме тому всі нові моделі, я маю на увазі GS, IS, RX та NX, виходять в абсолютно новому дизайні. Він є своєрідним продовженням початкового, але якщо подивитися, то можна помітити, як стає дедалі динамічнішим порівняно з попередніми поколіннями.

 

 

Тому я можу сказати, що однією з наших переваг є саме дизайн. Наступна — у технологіях. Згадуючи те, що вирізняє нас, що ми створили останніми роками, можна сказати, що саме Lexus був першим преміальним брендом на ринку, який запровадив гібридні технології. Це сталося у 2005-му. Тепер, 13 років потому, ми продали 1,3 млн гібридних автомобілів у світі, із них 350 тис. у Європі. А в Західній Європі 98% автомобілів Lexus, які реалізовуємо, мають саме гібридну силову установку. Тому нашими пріоритетами є наповнити більшими емоціями бренд і далі розвивати екологічні технології.

 

 

Читайте також: Шляхетне «сімейство»

 

Якими зі своїх інновацій або останніх технологій бренд Lexus пишається найбільше?


— Ми маємо багато інновацій у частині безпеки. Дотримуємося правила: кожна нова модель Lexus повинна містити щонайменше одну інновацію, яку можна представити світові. Найбільший вплив мала саме гібридна технологія, що її я згадував раніше. Адже ми бачимо, під яким тиском опинилися зараз дизельні двигуни, особливо в Західній Європі.


Дедалі більше людей змінює своє ставлення до цього й обирає екологічніші, чистіші матеріали. Чому ми вважаємо гібридні технології такими важливими? Тому що вони започаткували новий тренд. Звичайно, є й інші впровадження, як-от електричні автомобілі, що заряджаються від зовнішніх джерел енергії або за допомогою паливних елементів, і ми зараз розглядаємо всі можливі варіанти. Утім, на наш погляд, сьогодні саме гібридна силова установка, яка самозаряджається, є найзручнішим і найпрактичнішим рішенням для більшості клієнтів. Її ми й пропонуємо в Lexus.

 

 

Одним з останніх трендів в автомобілебудуванні є розвиток безпілотних автомобілів. Чи розглядає Lexus такі перспективи для себе?


— Якщо взяти за приклад сучасні автомобілі Lexus, то вони вже мають другий рівень автономного руху, як ми його називаємо. Та сьогодні ми працюємо вже над четвертим. Це завдання до кінця десятиріччя, приблизно до 2021-го. Утім, мусимо ще вирішити низку проблемних питань. Передусім, я вважаю, досі немає чітких законодавчих норм із цього питання в більшості країн. Це потребує доопрацювання. Також потрібно вдосконалювати інфраструктуру. Це слід мати на увазі, коли займаєшся розробками таких технологій. Наша позиція як компанії, я маю на увазі не лише Lexus, а й Toyota, полягає в тому, що водій повинен зберігати можливість контролю над автомобілем, хоч би що відбувалося. Звичайно, раптом завтра ви опинитеся в дорожньому заторі, то чому б не мати машину, яка керує замість вас, адже умови будуть не ті, щоб отримувати задоволення чи радість від процесу. Авто самостійно керуватиметься, а ви зможете, наприклад, у цей час перевіряти вашу пошту — чому ні?

 

 

Читайте також: Заощадливий аристократ


Та якщо це поїздка довша й повз мальовничі місця, як-от гори, то, я гадаю, люди все ще хотітимуть керувати власноруч. Тому це залишається важливим. Ми й далі розвиватимемо наші авто так, щоб вони доставляли задоволення від керування клієнтам. А можливість автопілоту, імовірно, стане опцією за бажанням користувача. Однак це не буде пріоритетом. У головній ролі має бути водій, а в центрі уваги — потужність і насолода від водіння. Це важливо для нас.

 

 

Якою ви бачите людину з філософією Lexus? Чим філософія вашого бренда відрізняється від інших преміальних торгових марок?


— Це люди, яких ми характеризуємо як «шукачів досвіду». Що це означає? Передусім те, що ми хотіли б приваблювати осіб, які прагнуть спробувати багато різних речей, відчути новий досвід. Для них розкіш — не певна річ, яку можна купити за гроші, а якраз враження. Так, відвідування наших спеціальних заходів неможливо придбати. Туди не купиш квиток. Тому ми намагаємося зробити так, щоб зацікавлювати ініціативних людей. До того ж нас дуже відрізняє від інших брендів досвід, який пропонуємо, наприклад у сфері клієнтського сервісу. Ми вважаємо, що важливо пропонувати найкращий сервіс для наших клієнтів. Хочемо, щоб люди були клієнтами Lexus усе своє життя. Щоб після того, як вони вперше купили автомобіль цієї марки, назавжди залишалися з нами.

 

 

Тому мусимо пропонувати найліпший сервіс, забезпечувати найкраще задоволення. Є кілька досліджень та опитувань у багатьох країнах, одне із таких — рейтинг із надійності автомобілів J.D. Power. Це надто відома нагорода, яку можна здобути в США, Великій Британії, Франції, Німеччині та інших країнах. Lexus дуже часто посідає перші місця. І то не думки преси, а голоси наших клієнтів, які свідчать, що їх найбільше задовольняють наші дилерські центри, наші продукти і той досвід, який вони здобувають від Lexus. Це надзвичайно важливо для нас — гарантувати найкращі враження, робити наших клієнтів щасливими від того, що вони з нами. Приваблювати нових споживачів завжди було складним завданням. І якщо клієнт уперше сідає за кермо Lexus, то маємо скористатися цією нагодою, зробити все, щоб утримати його.

 

 

Читайте також: Lexus NX. Емоційний сплеск

 

Які цілі ставить перед собою Lexus у Європі на найближчі кілька років?


— Можу сказати, що всі наші зміни останніх п’яти років, спрямовані на еволюцію бренда, на додавання емоцій у його ДНК, схоже, спрацювали. За останні чотири роки вдалося збільшити кількість проданих автомобілів із 45 тис. до 75 тис., отже, маємо 70% приросту. Зараз наша ціль — вийти на показник 100 тис. до 2020-го. Однією з моделей, завдяки якій ми розраховуємо це зробити, є компактний кросовер UX. Його ми нещодавно презентували в Женеві. То була світова прем’єра.

 


Це невеликий кросовер, менший, ніж NX, свого роду нова енергія, новий поштовх для бренда, новий підхід до Lexus. Цей автомобіль має забезпечити подальше зростання марки — такі наші середньострокові плани в Європі. Однак просте зростання продажу ніколи не буде пріоритетом. Це радше мусить стати наслідком наших ініціатив, сервісів і клієнтського досвіду. Стале зростання не в цифрах, адже ми змагаємося не за кількість, а за те, щоб постійно задовольняти клієнтів. Рік за роком зміцнювати наші позиції.

 

Новини RedTram

Loading...